Veolia, triplă certificare de la liderul mondial în domeniu

Cel mai reputat serviciu independent de evaluare a decis: activitatea Veolia la Iaşi îndeplineşte cele mai exigente standarde.  Britanicii de la Lloyd’s Register au auditat compania Veolia Energie Iaşi şi i-au certificat activitatea pe parte de calitate, mediu, sănătate şi securitate ocupaţională. Reprezentanţii Veolia consideră această realizare o dovadă a determinării şi profesionalismului cu care compania abordează dezvoltarea viitoare a sistemului centralizat de termoficare din Iaşi.

 

La doar trei ani şi jumătate de când a preluat în concesiune sistemul centralizat de termoficare al oraşului, Veolia Energie Iaşi a reuşit performanţa de a obţine tripla certificare a activităţii sale: 1. Calitate, 2. Mediu 3. Sănătate şi Securitate Ocupaţională.

 

Îmbunătăţirea serviciilor oferite

În urmă cu câteva zile, prestigioasa companie britanică de audit Lloyd’s Register a derulat la Iaşi triplul audit în urma căruia Veolia Energie Iaşi s-a certificat pe trei standarde: ISO 9001:2015 – Sistem de management al Calităţii, ISO 14001:2015 – Sistem de management de Mediu şi OHSAS 18001:2007 – Sistem de management al Sănătăţii şi Securităţii Ocupaţionale.

Tripla certificare a Sistemului de Management Integrat implementat în ultimul an reprezintă concretizarea acţiunilor Veolia de a îmbunătăţi continuu serviciile oferite clienţilor din toate categoriile (populaţie, instituţii publice, firme private) şi de a reduce semnificativ impactul activităţii asupra mediului, a sănătăţii şi securităţii ocupaţionale.

 

Responsabilitate faţă de clienţi, mediul înconjurător şi angajaţi

Veolia Energie Iaşi este una dintre puţinele companii din România ce au reuşit să implementeze într-un termen foarte scurt standardele ISO 9001 şi 14001 după modificarea acestora în 2015, când cerinţele au devenit mult mai stricte, iar evaluarea mult mai exigentă. „Această realizare este deosebit de importantă pentru noi, fiindcă face dovada responsabilităţii întregii echipe a Veolia Energie Iaşi vizavi de clienţi, mediul înconjurător şi de proprii angajaţi. În plus, arată determinarea şi profesionalismul cu care abordăm dezvoltarea viitoare a sistemului centralizat de termoficare din Iaşi, în condiţiile în care am dovedit partenerilor noştri (autorităţile locale şi naţionale, clienţi – comunitatea, în întregul ei) că echipa noastră este decisă să lucreze în continuare în deplin respect faţă de angajamentele asumate pentru dezvoltarea durabilă a oraşului“, a spus directorul Comercial şi de Comunicare Veolia Energie Iaşi SA, Ana-Maria Icătoiu.

 

Angajaţii de la Veolia lucrează zi de zi în beneficiul clienţilor

Ce reprezintă aceste standarde

Sistemul de management al Calităţii – ISO 9001:2015: o abordare bazată pe managementul proceselor organizaţiei şi, de aici, o structură mult mai logică, orientarea către client şi evaluarea satisfacţiei acestuia, precum şi angajamentul top management-ului pentru o îmbunătăţire continuă;

Sistemul de management de Mediu – ISO 14001:2015: solicită unei organizaţii să declare ceea ce face în privinţa controlării şi reducerii impactului său asupra mediului înconjurător; să pună în practică ceea ce a declarat în politica sa de mediu; să înregistreze ceea ce s-a întâmplat şi să înveţe din experienţe.

Sistemul de management al Sănătăţii şi Securităţii Ocupaţionale – OHSAS 18001:2007: un model de lucru pentru organizaţiile ce doresc un control mai bun asupra riscurilor profesionale. Acesta a fost gândit pentru a completa sistemele de management al calităţii şi, respectiv, de mediu şi se bazează pe cerinţe explicite pentru o gestionare cât mai eficientă a riscurilor profesionale şi crearea unei culturi de prevenire a acestui tip de situaţii în rândul angajaţilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here