Veolia ieftinește: facturi mai mici decât în 2015

Calculele pe ianuarie arată costuri mai mici decât în urmă cu un an. 250 de lei, cel mai mare preț. Persoanele care observă cheltuieli mai mari trecute la întreținere decât mediile calculate de Veolia se pot adresa operatorului de agent termic. Doar 35 de reclamații au fost înregistrate anul aceste, de 10 ori mai puține decât în 2015.

 

Veolia Energie Iaşi a emis facturile aferente consumului lunii ianuarie 2016 către clienţii care au convenţii individuale de plată.

În ceea ce priveşte căldura, din calculele puse la dispoziţie în special de firmele de repartitoare de costuri sau de administrare imobile (media aritmetică a gigacaloriilor facturate în funcţie de suprafaţa apartamentului), rezultă un cost mai mic faţă de anul trecut.

Astfel, pentru un apartament cu o suprafaţă mai mică de 30 mp, căldura va costa, în medie, 130 de lei, pentru apartament cu suprafaţa între 31 si 50 mp, costul încălzirii va fi de apxomativ 225 de lei, iar pentru un apartament cu suprafaţa mai mare de 51 mp, căldura va fi, în medie, de 251 de lei.

 

Facturi mai mici la încălzire

Facturile aferente consumului din luna ianuarie 2016 au fost emise cu noua cota de TVA de 20%, în conformitate cu prevederile Codului Fiscal.

La sfârşitul lunii trecute, după ce Veolia Energie Iaşi a primit avizul necesar din partea autorităţii de reglementare pentru serviciile publice (ANRSC), a fost supus aprobării Consiliului Local un proiect de hotărâre pentru scăderea preţului plătit de populaţie de la 265 lei/Gcal cu TVA (preţ valabil din decembrie 2011) la 256,45 lei/GCAL cu TVA (preţ ce va fi aplicat începând cu luna ianuarie a acestui an), fiind emisă Hotărârea Consiliului Local nr. 5 din 29.01.2016.

 

Toată lumea citește cifrele și nu mai e niciun dubiu: costurile în sistem centralizat sunt mult mai mici decât cu centrală de apartament

În caz de nereguli, sesizaţi Veolia

Directorul Comercial şi de Comunicare Veolia Energie Iaşi S.A., Ana-Maria Icatoiu, face un apel la toţicei care consideră că sunt discrepenţe între suma plătită pentru încălzire şi mediile calculate, să sesizeze firma.

„Îi rugăm pe locatarii care nu primesc factura direct de la Veolia şi ale căror costuri cu încălzirea sunt repartizate direct pe lista de întreţinere de către asociaţii, în cazul în care constată că sumele ce le revin sunt cu mult mai mari decât mediile calculate de noi, săne sesizeze acest lucru la Centrul de Apel non-stop gratuit 0800800123, pe adresa de email iasi@veolia.com, pe pagina de Facebook – facebook.com/veoliaenergieiasi sau la Biroul de Relaţii cu Clienţii, de la sediul nostru din Calea Chişinăului nr. 25“, a menţionat Ana-Maria Icătoiu.

 

35 de sesizări

În acest sezon de încălzire, au fost semnalate 35 de anomalii în ceea ce priveşte suma de plată pentru căldura afişată de asociaţie pe lista de întreţinere: o treime dintre aceste sesizări s-au confirmat în urma verificărilor făcute în teren de echipele Veolia şi au fost transmise spre soluţionare reprezentanţilor Primăriei Municipiului Iaşi.

„Aceştia trebuie să ia măsurile necesare în aşa fel încât costurile cu încălzirea să fie repartizate pentru toţi locatarii din condominiu în mod corect şi în conformitate cu legislaţia şi reglementările în vigoare. Ca de fiecare dată, această acţiune se bucură de sprijinul activ al ANRSC – autoritatea naţională de reglementare pentru serviciile publice“, a mai precizat Ana-Maria Icătoiu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here