Se naște un gigant românesc! Concurență acerbă pentru Kaufland, Lidl, Carrefour sau Mega Image

Un jucător de pe piața de retail alimentar, cu acționariat autohton, își extinde rețeaua de magazine, ajungând la 100 de unități.

Este vorba despre, unul dintre cei mai importanți jucători locali din retailul alimentar din România, se precizează într-un comunicat de presă remis Bugetul.ro.

Annabella, unul dintre cei mai importanți jucători locali din retailul alimentar din România, marchează lansarea magazinului cu numărul 100 și face pași concreți în domeniul dezvoltării parcurilor de retail, prin inaugurarea Annabella Retail Park, anunță compania.

Născut din dorința de a răspunde nevoii pieței locale de diversitate și de acces rapid la comerțul la standarde moderne, Annabella Retail Park Horezu reunește, pe o suprafață comercială de aproximativ 4000 m², unele dintre cele mai cunoscute branduri naționale și internaționale de modă, frumusețe și lifestyle, dar și supermarket, pet shop, farmacie veterinară și o cafenea.

Printre brandurile pe care clienții le pot regăsi în noul parc de retail se numără: Sinsay, Kik, Pepco, MobileVet (clinică și farmacie veterinară), Annabella și brandul de cafenele Arbusto, mai precizează sursa citată.

Peste 10.000 de clienți în primele zile de la deschidere

Primul parc de retail Annabella, dezvoltat sub un concept de tip family center, a fost inaugurat în 31 mai 2023, în localitatea Horezu din județul Vâlcea, și a atras peste 10.000 de vizitatori în primele zile de la deschidere.

Astfel, Annabella Retail Park Horezu se impune încă de la inaugurare drept un centru comercial complex, care aduce comunității locale plăcerea și confortul shoppingului modern, având, de asemenea, și o contribuție semnificativă la dezvoltarea comunității. Annabella Retail Park Horezu include magazinul-ancoră Annabella, unitatea cu numărul 100 a rețelei, ce oferă clienților un spațiu de vânzare generos (peste 1200 m²) și un design modern, care permite o experiență plăcuta a cumpărăturilor, se mai precizează în comunicat.

În noul magazin Annabella, clienții au acces la peste 12.000 de produse care acoperă toate categoriile deservite în mod curent în unitățile rețelei. Magazinul oferă, de asemenea, un corner Râureni, zona gastro cu mâncare gătita, insulă de fructe și legume, aprovizionată de la cei mai mari furnizori locali, cu produse proaspete și cu trasabilitate.

„Suntem bucuroși că putem oferi comunității din Horezu posibilitatea de a-și face cumpărăturile aproape de casă, într-un spațiu modern, dezvoltat pe o suprafață generoasă, și la standardele retailului modern.

Prin inaugurarea Annabella Retail Park Horezu am marcat două momente cheie în dezvoltarea businessului nostru – extinderea Annabella către segmentul parcurilor de retail, dar și lansarea magazinului cu numărul 100 al rețelei. Din punctul nostru de vedere, aceasta este un indicator excelent al potențialului comerțului romanesc și un punct cheie ce setează noi standarde, atât pentru noi cât și pentru întreaga piață”, a declarat Dorina Mutu, Director General Annabella.

Annabella Retail Park Horezu este primul dintr-o serie de proiecte ce vizează dezvoltarea unor parcuri de retail de tip family centers și în alte localități, oferind cât mai multor comunități din regiune, mai mici sau mai mari, șansa de a face cumpărături la standarde moderne chiar în localitățile lor.

Despre Annabella

Reteaua de retail Annabella este o afacere 100% antreprenorială, unul dintre cei mai importanți jucători local din retailul alimentar din România. Cu prezență pe piață de peste 30 de ani, rețeaua Annabella numără 100 de magazine în 3 județe, Vâlcea, Argeș și Olt, cu suprafețe cuprinse între 200m² până la 2000m², dezvoltate pe trei concepte de retail diferite – (Annabella A-Z, Annabella Zilnic si Annabella Standard) – pentru a răspunde cât mai bine nevoilor fiecărei comunități în parte.

În 2022 Annabella a depășit 97 de milioane de euro, cifră de afaceri, un rezultat remarcabil la nivelul pieței locale. Lanțul reprezintă unul dintre principalii angajatori din județul Vâlcea, asigurând peste 1200 de locuri de muncă. Expansiunea afacerii Annabella continuă cu dezvoltarea de parcuri comerciale de tip family centers, deschiderea de noi unități de retail dar și cu modernizarea și eficientizarea celor existente.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here