Revoluția motoarelor, la Toyota. Putere sporită, consum minim. 14 noi variante de motorizare vor fi introduse global din 2015

Noile motoare beneficiază de tehnologiile Toyota implementate şi rafinate în sistemele hibride şi promit o îmbunătăţire a eficienţei consumului de cel puţin 10 procente faţă de cele actuale.

 

Unul dintre noile motoare este unitate de 1,3 litri pe benzină, unde Toyota a implementat ciclul Atkinson – folosit uzual la sistemele hibride. Utilizarea ciclului Atkinson oferă o îmbunătăţire a consumului în detrimentul puterii, dar la modelele hibride acest neajuns este compensat prin electrificare. Prin această abordare, Toyota aplică ciclul Atkinson de la sistemele hibride la modelele non-hibride şi măreşte puterea prin alte metode şi tehnologii.

 

Astfel, combinat cu sistemul auto stop-start şi alte funcţii, Toyota promite o eficienţă a consumului mai mare cu 15% comparativ cu vehiculele actuale, şi o eficienţă termică de 38% – un nivel de top printre motoarele de serie.

 

Motorul 1.0 litri dezvoltat cu Daihatsu a obţinut o eficienţă termică maximă de 37% prin metode similare. Combinat cu sistemul auto stop-start şi alte tehnologii de reducere a consumului, vehiculele cu noul motor vor obţine o îmbunătăţire a consumului de carburant de 30% faţă de modelele actuale.

 

Motoarele vor fi utilizate la modelele programate pentru redesign parţial în viitorul apropiat, iar un total de 14 noi variante de motorizare vor fi introduse global din 2015.

 

 

(Sursa: informatiiauto.ro)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here