Restaurantul lui Pescobar din Cluj, desființat de clienți: „A fost teribil! Pâine congelată și fructe de mare congelate aruncate în ulei”

Recent deschis, Taverna Racilor din Cluj, restaurantul lui Paul Nicolau, cunoscut sub pseudonimul Pescobar, se află în centrul atenției după ce un client nemulțumit și-a exprimat dezamăgirea pe rețelele de socializare. Experiența sa în acest local a fost pusă sub semnul întrebării, atât din perspectiva calității mâncării, cât și a serviciilor oferite.

Mâncarea sub așteptări și servirea dezamăgitoare: Bărbatul, care a decis să-și împărtășească experiența pe rețelele sociale, a descris mâncarea oferită ca fiind sub așteptări, comparând icrele cu cele dintr-o cutie de 5 lei din magazin. Portiile au fost criticate pentru că nu au fost conform descrierii din meniu, iar prețurile au fost considerate ridicate în comparație cu calitatea oferită.

Toaleta mixtă și spațiul neîncăpător: Una dintre problemele semnalate a fost legată de toaleta mixtă, cu doar două vase, considerată insuficientă pentru un local cu o capacitate de peste 300 de clienți. Review-ul a evidențiat că un alt vas de toaletă ar fi însemnat pierderea unui spațiu de masă valoros.

Experiența cu comanda: Printre neajunsurile semnalate s-a numărat și faptul că unele preparate nu au fost disponibile, cum ar fi paste cu homari, în ciuda faptului că alte platouri cu homari erau servite altor clienți. Alte preparate, precum paste cu fructe de mare și Fritto Misto, au fost criticate pentru calitatea lor sub așteptări.

Icrele au fost la fel de geniale ca orice cutie de icre luată din magazin cu 5 lei, iar cele patru urme de creveți au fost aproape ok. Pâine, deși congelată ca restul de 90% din preparatele din meniu, a fost bună.

La baia mixtă erau două vase de toaletă, iar pentru o cantină cu o capacitate de peste 300 de oameni e cam puțin. Ce să zic, încă un vas de toaletă era egal cu o masă pierdută, ca spațiu, așa că atât s-a putut!

Am comandat paste cu homari, dar cică nu s-au putut face, totuși platourile scumpe cu homari fugeau pe lângă capul meu. Au fost păstrați pentru cei mai buni. Am comandat paste cu fructe de mare.

Câteva midii și niște creveți mediocrii. Alt produs a fost Fritto Misto, adică hai să aruncăm fructe de mare congelate direct în ulei să vedem ce se întâmplă. A fost teribil. La cât ulei au avut, faptul că nu se mai găteau la mine în gură era minune mare”, a povestit bărbatul care a filmat.

Reacții controversate și replici online: Review-ul bărbatului a stârnit reacții controversate pe rețelele sociale, cu internauți care au susținut fie reacția acestuia, fie au luat apărarea restaurantului. Unii au comentat că experiența poate varia, iar opinia acestui client nu reflectă neapărat realitatea generală. Totuși, alți internauți au susținut că acesta este unul dintre cele mai detaliate și sincere review-uri date până acum.

Mamă, ce urât, săracii ăștia care comentează că Pescobar e mare și tare n-au ieșit din țară în viața lor, au rupt Eforie Nord”, a scris cineva.

Cel mai bun și detaliat review dat până acum acestui restaurant”, a scris o tânără.

Frate, restaurantul ăsta e pentru chiori, cine cunoaște sea food nu se va duce niciodată aici, mai bine se mănâncă în Spania la orice bodegă, fără fițe”, a scris altcineva. „23 de lei o apă … dă-o în mă-sa”, a fost alt comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here