Reclamă proastă, popor măreț. Japonezii sunt înnebuniți după acest spot publicitar

[iframe width=”640″ height=”360″ src=”//www.youtube.com/embed/yRqXSKTbaec?feature=player_embedded” frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Japonezii sunt cunoscuti pentru reclamele lor bizare. Una dintre ele a depășit însă toate așteptările și a generat un val de reacții negative pe internet.

 

„Creativii” angajați de Association of Labour Banks, o asociație a bancherilor din Japonia, au lansat o reclamă care încearcă să îi determine pe japonezi să foloseasca mai des bancomatele.

 

Asta după ce bancherii au observat că niponii au ajuns să facă aproape toate tranzacțiile cu cardul și pe internet și nu prea mai scot bani cash de la bancomate. Iar asta înseamnă că băncile încasează mai puțini bani din comisioane.

Reclama vine cu un scenariu cel puțin ciudat. În spotul video care îl puteti vedea mai sus, o fetiță își arată afecțiunea nemărginită pentru un ATM care se dovedește a fi tatăl ei.

 

În timp de este cocoloșită de mascota ATM, fetița strigă, cu entuziasm „să scoatem bani de la bancomat, bani de la bancomat”.

 

Pe blogurile din Japonia, reclama face furori, iar cel mai apreciat comentariu este cel în care un utilizator remarcă faptul că, de fapt, tatăl este pentru familie principala sursă de venit, un adevărat bancomat uman.

 

 

(Sursa: gadgetreport.ro)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here