Producătorii de vin își freacă mâinile când vine Paștele

Producătorii locali de vin, care realizează anual afaceri de peste 150 mil. euro, aşteaptă vânzări mai mari odată cu venirea Paştelui, aceasta fiind a doua cea mai importantă perioadă cu boom în vânzări după cea a sărbătorilor de iarnă.

„Luna premergătoare Paş­telui aduce o creştere de 5-6% faţă de vânzările u­zuale, iar raportat la în­treg anul, Paştele înseamnă 14-15% din vânzările anuale. Anul acesta de Paşte mizăm pe o uşoară creştere a valorii vândute per sticlă“, a declarat Ciprian Roşca, directorul comercial al Cramelor Recaş, unul dintre cei mai mari producători de vinuri.

Conform datelor ZF, Paştele reprezintă mai mult de 10% din vânzările anuale pentru producătorii de vinuri, românii alegând licoarea lui Bachus fie pentru consumul propriu, fie pentru a o oferi cadou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here