Automobilul Huawei Aito M7, dezvoltat în colaborare cu producătorul chinez Seres, a cunoscut un succes notabil pe piață după lansarea comenzilor pentru versiunea 2024, mai accesibilă. În prezent, fabrica Dongfeng, responsabilă cu producția acestui model, operează la o capacitate ridicată. SUV-ul Aito M7 a înregistrat deja 100.000 de comenzi în doar două luni și jumătate de la debutul său în septembrie în China.
Mașina este rezultatul parteneriatului dintre Huawei și Seres, iar producția are loc în uzina Dongfeng din Chongquing, unde se asamblează 700 de mașini pe zi, apropiindu-se de capacitatea maximă de 150.000 de unități pe an. Compania anunță că pragul de 100.000 de comenzi a fost atins după doar 12 zile de la înregistrarea primelor 90.000 de comenzi.
Aito M7, lansat în iulie 2022 și revizuit semnificativ în 2024, a experimentat o reducere de preț cu peste 5000 de dolari datorită implicării Huawei în dezvoltarea sa. Cu o lungime de 5 metri și un sistem de propulsie hibrid, modelul oferă o autonomie pur electrică de 240 km, extensibilă la 1.300 km cu ajutorul motorului termic de 1.5 litri benzină, care acționează ca generator de energie.
Variantele de tracțiune spate sau integrală sunt disponibile, cu puteri între 200 kW și 330 kW. Prețul de pornire este de 35.200 de dolari, cu o versiune de top care ajunge la 53.500 de dolari. Huawei contribuie la acest model cu soluții software, inclusiv sistemul de operare Harmony OS și sisteme de asistență avansate. Aito are acum trei modele în gamă, cu colaborarea Huawei începând la modelul M7.