Peste 17.000 de SMS-uri pentru măsurarea satisfacţiei pacienţilor, trimise în cinci zile

„Dintre pacienţii care au fost contactaţi pentru completarea chestionarului de feedback, 2.819 au acceptat completarea formularului şi 2.055 au răspuns la toate cele zece întrebări.
 
Reamintim că până acum mecanismul de feedback se baza pe formulare tipărite care erau completate de pacienţi în timpul internării, iar apoi introduse într-un sistem centralizat de către angajaţii spitalului”, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Sănătăţii.

Potrivit sursei citate, această metodologie distorsiona rezultatele şi nu oferea o situaţie reală a experienţei pacientului în spital.

„Prin noul sistem, pacientul poate evalua calitatea serviciilor din spital direct prin SMS sau formular web, printr-un sistem pus la punct cu spijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale”, notează MS.

Prin noul sistem vor fi contactaţi anual aproximativ jumătate dintre pacienţii care se externează din spitale. Răspunsul la SMS este gratuit pentru pacienţi. Sunt taxate cu 5 cenţi/sms doar acele răspunsuri care sunt în afara fluxului standard întrebare-răspuns.

Sursa

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here