Angajații gigantului Lidl sunt acuzați că au înșelat la casa de marcat. O femeia s-a plâns pe o rețea de socializare că a fost păcălită cu 300 de lei.
Este vorba despre o femeie din Cluj, care a scris pe Facebook cum a pierdut într-un magazin Lidl, 300 de lei. Clienta a fost taxată de casier pentru o pungă de ardei dulci cu suma de 341 de lei, punând în plus 18 bucăți. Plină de revoltă, femeia a relatat incidentul care a avut loc în supermarketul LIDL de pe strada Aurel Vlaicu pe Facebook, îndemnându-le și pe alte persoane din Cluj să fie mult mai atente când primesc bonul.
„Vreau să vă zic să aveți mare grija la magazinul LIDL de la IRA. Azi am pățit, uitați câte punguțe cu ardei mi-o bătut pe casă, 19 bucăți, și eu am luat doar o singură bucată. Verificați bonul la ieșirea din magazin. Noi nu am făcut-o și ne-am mirat de ce am plătit atâta, că nu am cumpărat nu știu ce…Ajungând acasă m-am uitat pe bon și am găsit cauza… Mâine mergem să lămurim situația, aveți grijă oameni buni! După ce totul e enorm de scump, ne mai și fac de bani cu intenție sau fără”, a scris clienta Lidl pe Facebook
Diferență de 20 de lei la prețul unui produs afișat la raft, față de cel încasat la un magazin Lidl
Un client Lidl din Alba Iulia a reclamat o diferență de 20 de lei pe kilogram la prețul unui produs afișat la raft, față de cel încasat la casă. Persoana în cauză a cumpărat un singur produs, motiv pentru care și-a dat seama de diferența de preț. La cantitatea cumpărată, diferența a fost de aproximativ 5 lei. Omul spune că deși a atras atenția angajaților, i s-a spus că dacă nu îi convine, să nu cumpere și că ei nu au ce să facă, ceea ce l-a nemulțumit mai tare decât prețul.
„La specialitatea vrăbioară de mânzat, preţul pe kilogram pe etichetă era de 59,90 de lei, iar cel de pe bon de 79,90. Nu mi-aş fi dat seama dacă luam mai multe produse”, a transmis cumpărătorul, potrivit Adevărul