UPDATE. ORANGE A CĂZUT LA IAȘI. Cele mai afectate sunt telefoanele android. ORANGE RECUNOAȘTE: Au fost dificultăți în toată Moldova!

Update 16.50

La solicitarea 7est, Orange România a anunțat că disfuncționalitățile, remediate în mare parte, au existat în toată zona Moldova, fără a preciza, însă, și cauza pentru care clienții companiei de telefonie mobilă nu au reușit să comunice în rețea.

„În cursul zilei de azi, o parte dintre clienții noștri din zona Moldovei au întâmpinat dificultăți în efectuarea de apeluri de voce.

Echipa noastră tehnică a soluționat deja majoritatea sesizărilor primite și lucrează la remedierea situației în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul Orange adresat 7est.

 
Update 15.00

DEZACTIVAȚI REȚEAUA 3G DE PE TELEFOANELE ANDROID ȘI INTRAȚI PE 2 G! Aceasta este soluția găsită de tinerii ingenioși din Iași pentru a comunica în rețeaua Orange.

 
Update 14.20

 

Rețeaua Orange a picat din nou, la numai 20 de minute după ce părea că-și revine. În continuare, oficialii companiei de telefonie nu răspund la solicitările clienților și mediei de a oferi răspunsuri în legătură cu lipsa semnalului în rețea. Mulți ieșeni, clienți Orange, sunt în momentul de față nedumeriți în legătură cu atitudinea companiei și cu faptul că serviciile pe care le plătesc nu sunt furnizate nici măcar la un nivel mediu. Căderile de semnea din rețea sunt din ce în ce mai dese. Practic, oamenii nu pot suna și nici nu pot primi vreun apel.

 
Abonații și ceilalți clienți Orange din Iași au avut parte, astăzi, de o surpriză neplăcută. Telefoanele și internetul nu au mai funcționat.

 

În jurul orei 13.00, mai mulți ieșeni s-au sesizat că telefoanele nu funcționează. Nu exista semnal, iar încercările de a fi contactați din alte surse se finalizau, de fiecare dată cu tonul de OCUPAT.

 

Mulți ieșeni au apelat la Internet, în alte rețele, pentru a comunica între ei și pentru a anunța căderea rețelei Orange, la Iași. Astfel, locuitori din aproape toate zonele orașului au confirmat faptul că rețeaua nu funcționa

 

7est a transmis o solicitare către sediul din București al companiei, chiar în perioada în care rețeaua nu funcționa, însă până în prezent nu s-a primit niciun răspuns. În jurul orei 13.20, semnalul a revenit.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here