O nouă lovitură pentru clienții Telekom! Ce se va întâmpla odată cu majorarea tarifelor pentru serviciile oferite

Clienții Telekom România încasează o nouă lovitură! Recent, operatorul de telecomunicații a anunțat că va majora tarifele pentru serviciile oferite, începând cu data de 15 aprilie 2019.

Această măsură vine ca urmare a adoptării de către Guvern a Ordonanței de Urgență nr. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene.

Conform informațiilor Bugetul.ro, odată cu creșterea tarifelor la serviciile oferite, Telekom mai face o mutare care îi obligă pe abonați să scoată mai mulți bani din buzunar.

Concret, de la 15 aprilie 2019, facturile Telekom România nu vor mai fi calculate la cursul valutar al Băncii Naționale a României, ci la cel afișat de către ING Bank, care, evident, este mai mare decât cel al BNR.

Cum explică Telekom mutarea

Telekom a precizat că a luat această măsură ca urmare a creşterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații.

„Ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom România este nevoită să ajusteze cursul de schimb utilizat”, a precizat, pentru Bugetul.ro, gigantul de pe piața de telecomunicații.

De la 15 aprilie, Telekom mărește cu 2 lei prețul pentru fiecare serviciu

Prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei, începând cu 15 aprilie 2019, a precizat Telekom, într-un comunicat de presă.

Iată comunicatul integral făcut public de Telekom România la 8 martie 2019:

„Toate eforturile Telekom Romania de consolidare a angajamentului companiei față de piața locală se traduc prin investiții continue în rețele și în dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare și relevante pentru clienți.

Însă, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom Romania este nevoită să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019.

Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a comunicațiilor, Telekom Romania face eforturi continue pentru a oferi clienților servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive, adaptate nevoilor lor. Compania investește constant în dezvoltarea rețelelor fixe și mobile, oferind astfel clienților tehnologie de ultimă oră.

Totodată, ofertele #Netliberare reprezintă angajamentul puternic al Telekom Romania față de piața locală și față de clienții săi, care se pot bucura de servicii mobile sau fixe, cu preturi începând de la 5 euro si abonamente de mobil cu bonus Net 4G nelimitat și fără perioadă minimă contractuală. În plus, conform rezultatelor P3, clienții pot beneficia de o rețea mobilă foarte bună și de 99,5% acoperire 4G în populația urbană și 93% în total populație (urban și rural).
De asemenea, rezultatele celui mai recent sondaj realizat de grupul Deutsche Telekom privind satisfacția clienților arată că indicele de satisfacție și raportul calitate-preț pentru clienții Telekom Romania au înregistrat o creștere semnificativă, atât pentru serviciile fixe, cât și pentru cele mobile.

Cu toate acestea, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom este nevoită să majoreze tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul fix și mobil. Chiar și în aceste condiții, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive.

Prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei, începând cu 15 aprilie 2019. Această majorare nu se aplică opțiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe.

Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor.
La sfârșitul anului 2018, Telekom Romania a atins pragul comercial de 200.000 de clienți pentru portofoliul Freedom și a investit 200.000 de euro în susținerea a 10 companii românești care au schimbat regulile în industriile în care activează.

Reamintim că Telekom Romania a fost primul operator care a revoluționat piața de telecomunicații prin introducerea ofertelor #Netliberare, fără perioadă minimă contractuală”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here