O mare bancă din România cu aproape 900.000 de clienți are probleme: sistemele informatice au căzut

De câteva ore, clienţii băncii nu pot să facă plăţi cu cardul, la magazine, sau pe internet, şi nici nu-şi pot accesa online conturile. Oficialii băncii spun că sistemele informatice au căzut şi că se fac eforturi pentru restabilirea lor cât mai curând. Nu se precizează motivul care a dus la această situaţie.

 

ING face precizări cu privire la problemele tehnice care au afectat clienții băncii. În acest sens, banca a trimis un comunicat pe care îl redăm, integral, mai jos:

 

„Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.

 

Lucrăm împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplină siguranță.

 

Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute.

 

Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate.”

 

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%.

 

Banca avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut.

 

Spre deosebire de celelalte mari bănci din sistemul bancar românesc, ING nu este înregistrată ca bancă în România, ci are statut de sucursală la Bucureşti a ING Bank Amsterdam, precizează News.ro.

 

(Sursa: digi24.ro)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here