La inceput, pe sectiunea de metrou Eroilor – Drumul Taberei vor circula trenuri pe care Metrorex le are deja in parcul inventar, achizitionate in perioada 2002-2008, potrivit directorului general al Metrorex, Marin Aldea. „Vor functiona trenuri pe care noi le avem in parcul nostru inventar, trenuri Bombardier care vor fi echipate corespunzator, asa incat instalatiile din trenuri sa fie compatibile cu instalatiile de automatizare din calea de rulare, urmand ca aceste echipamente sa fie mutate pe noile trenuri odata cu finalizarea achizitiei”, a explicat Marin Aldea.
Dotarea trenurilor cu echipamentele moderne va costa „in jur de 10-15 milioane de euro, poate mai mult”, a completat reprezentantul Metrorex.
Ultima sectiune a Magistralei 5, Iancului-Pantelimon, se va realiza in perioada 2023-2028, potrivit directorului Metrorex.
Proiectul Magistrala 5 de metrou, sectiunea Raul Doamnei – Eroilor (pasajul subteran Opera), inclusiv Valea Ialomitei, va avea o lungime totala de 7 kilometri, 10 statii si un depou. Valoarea totala a proiectului este de aproximativ 3,1 miliarde de lei cu TVA.