În spatele succesului Fan Courier stau 3 vecini de la țară care au avut un vis: Felix, Adrian și Neculai. Numele firmei în sine este un acronim din prenumele lor. După 27 de ani, au ajuns să cunoască un real succes și să se bucure de încasări pe măsură. Unul dintre patroni a acceptat provocarea lansată de Mihai Morar și a venit la podcastul său, unde a făcut, în premieră, o serie de dezvăluiri. Printre datele pe care le-a făcut publice, este și suma pentru care ar fi dispus să renunțe la „copilul” său de suflet.
Compania lor de curierat are, în fiecare an, o cifră de afaceri estimată la 250 de milioane de euro. Sumele nu au fost atât de mari de la început, vreme în care Felix Pătrășcanu a renunțat la cariera de judecător pentru a fi „poștaș”. În cei 27 de ani de când există afacerea, atât el, cât și prietenii săi, au pierdut milioane de euro, au fost la un pas de faliment, dar au reușit rapid să se redreseze.
Cu o avere estimată între 100 și 200 de milioane de euro, „tăticul” firmei de curierat spune că ar fi dispus să vândă firma pentru o sumă cuprinsă între 400 și 600 de milioane de euro. În cazul ipotetic în care ar vine compania, clientul ar trebui să știe că ei plătesc, în lunile cu impozit pe profit, 3 milioane de euro către statul român.
Ce salariu primea fiica patronului Fan Courier când s-a angajat. Suma este derizorie!
Felix Pătrășcanu a recunoscut la podcastul Fain&Simplu că nu are de gând să vândă compania pentru că are cui să-i lase afacerea. 5 dintre copiii lor sunt deja în firmă, inclusiv fiica sa. Părintele nu a făcut favoritisme și nici măcar nu a știut ce salariu primește. Ulterior, a aflat că a bătut palma pentru 2.500, 3.000 de lei. Acum primește doar 5.000 de lei de la Fan Courier, potrivit spuselor sale. Mai mult decât atât, a intrat pe o poziție de începător.
Despre secretul companiei, a spus că a contat enorm de mult înțelegerea bună pe care a avut-o mereu cu Adrian și Niculai. Doar cuvinte de laudă a avut la adresa lor:
„Am copilărit împreună, ne raportăm cam în același fel la familie și la bani. Companiile nu se distrug neapărat din cauza crizelor. Cele mai multe dintre ele dispar din cauza neînțelegerilor dinte oamenii care le-au pornit”, a spus Felix de la Fan Courier.