Înșelătoria de la Lidl scoasă la iveală de un fost angajat. Cum și-ar păcăli clienții retailerul german

O investigație a unei publicații germane susține că gigantul comercial Lidl înșală clienții. Un fost angajat dezvăluie secretele cunoscutelor supermarket-uri pe care se presupune că le folosesc pentru a-și păcăli clienții.

Câțiva foști angajați ai retailerului dezvăluie ce trucuri folosește pentru a influența clienții și a obține mai mult profit. De această dată au fost dezvăluite secrete despre produsele ecologice. Lidl promite o calitate superioară și, conform propriei reclame, dorește să devină cel mai durabil magazin de reduceri. În reclamele sale se folosesc multe produse de la Bioland, a căror imagine bună ar trebui să sporească încrederea în produsele ecologice de marcă proprie ale Lidl, potrivit unui documentar ZDF. Fostul șef de marketing de la Lidl dezvăluie ce anume se ascunde în spatele reclamei bio.

Cei care fac cumpărături în mod regulat în piețele ecologice știu cât de mult plătești pentru alimente acolo. Acest lucru este problematic pentru un magazin de tip discount precum Lidl, care își face reclamă cu prețuri mici. În acest scop, a fost creat sigiliul ecologic intern „Bio Organic”. Potrivit fostului director de marketing de la Lidl, produsele „Bio Organic” sunt făcute în mod deliberat pentru a fi similare din punct de vedere vizual cu produsele Bioland. Lidl folosește ambele sigilii ecologice pe propriile produse, astfel încât etichetarea devine confuză. Clienții care nu se uită cu atenție ar recunoaște cu greu diferența și ar crede că achiziționează un produs Bioland.

Lidl a vrut să își încurce clienții

Fostul director de marketing al Lidl mai spune că propriul sigiliu ecologic al Lidl garantează, de obicei, doar standardul ecologic minim al UE. În plus, potrivit documentarului ZDF, puținele produse Bioland erau adesea amestecate pe rafturi cu produsele de marcă proprie Bio Organic. În comparație cu produsele Bioland de înaltă calitate, acestea sunt mai ieftine atât la cumpărare, cât și la vânzare. Lidl a vrut să își încurce clienții cu acest truc, mai precizează fostul director.

Ca multe alte lanțuri de supermarketuri, cum ar fi Aldi și Rewe, Lidl se bazează din ce în ce mai mult pe ofertele digitale. Clienții pot folosi aplicația pentru a obține reduceri și produse gratuite. În plus, în aplicația Lidl Plus, bonurile de casă pot fi înlocuite cu un bon de casă digital în aplicație, scrie Ziarul Românesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here