Industria aplicatiilor mobile. Europenii au platit in prima zi de Craciun peste 54 de milioane de dolari pentru aplicatii

Intr-o singura zi – prima zi a Craciunului – in Europa au fost cumparate aplicatii in valoare de 54,6 milioane de dolari.

Prima zi a Craciunului este, in mod traditional deja, una din cele mai bune pentru dezvoltatorii de aplicatii. Utilizatorii cumpara in numar mare aplicatii de Craciun, inclusiv pentru a le face cadou celor dragi.

Conform Sensor Tower, in Europa au fost cumparate aplicatii in valoare de 54,6 milioane de dolari in prima zi a Craciunului, care a devenit a doua cea mai buna zi a anului trecut pentru dezvoltatori, dupa Black Friday.

Anul acesta, europenii au cheltuit cu 29% mai mult decat de Craciunul din 2019, cand suma a fost de 42,2 milioane de dolari.

Insa, Europa a inregistrat o crestere anuala mai mica decat cea de la nivel global. In intreaga lume, cresterea sumelor investite de Craciun a fost de 34,5%. Cele 54,6 milioane de dolari din Europa reprezinta doar aproximativ 13% din banii investitii in aplicatii la nivel global de Craciun.

Doua treimi, adica 36,6 milioane de dolari au ajuns la producatorii de jocuri, care s-au bucurat de o crestere anuala de 21%. Cel mai vandut joc din ziua de Craciun a fost Brawl Stars, care a atras 1,8 milioane de dolari.

Desi a trebuit sa se multumeasca doar cu o treime din bani, dezvoltatorii celorlalte aplicatii au beneficiat de o crestere anuala de 50%, de la 12 milioane de dolari in 2019.

Cu 1 milion de dolari, Tinder a fost cea mai productiva aplicatie de Craciun.

Cei mai multi bani au venit din Germania, tara care a investit 11 milioane de dolari in aplicatii in ziua de Craciun. Urmeaza Marea Britanie cu 10,4 milioane de dolari si Franta cu 5,7 milioane de dolari.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here