Încă o lovitură pentru Simona Halep. Unul dintre sponsorii de lux pe care îi avea a renunțat la contract

Simona Halep a suferit consecințe negative grave în ceea ce privește partenerii săi comerciali în urma suspendării primite pentru dopaj. Compania elvețiană de ceasuri Hublot a decis să încheie colaborarea cu fostul număr 1 mondial și a eliminat-o din lista ambasadorilor din domeniul tenisului de pe site-ul lor. Înainte de suspendare, Simona Halep se număra printre ambasadorii de top ai Hublot, alături de alți jucători de tenis renumiți precum Novak Djokovic, Karolina Pliskova, Elina Svitolina și Borna Coric. Această decizie face din Halep prima sportivă care pierde un sponsor internațional după suspendarea sa de 4 ani pronunțată de tribunalul Sport Resolutions. În prezent, Simona Halep se pregătește pentru o nouă bătălie în instanță, care va avea loc la Tribunalul de Arbitraj Sportiv (TAS).

Cu toate acestea, Simona Halep mai are în continuare sprijinul companiei Dedeman, care, conform informațiilor PlaySport, îi plătește anual aproximativ jumătate de milion de euro. În schimb, Banca Transilvania și Automobile Bavaria, două mari companii din România, au încheiat colaborarea cu jucătoarea de tenis. Înainte de suspendare, Halep câștiga aproximativ 4 milioane de euro din parteneriatele comerciale, însă această sumă a scăzut semnificativ în urma evenimentelor recente.

În contextul acestor dezvăluiri, antrenorul Patrick Mouratoglou a mărturisit că Simona Halep a primit un produs contaminat de la oamenii din academia sa. El a explicat că au propus folosirea unui supliment de colagen și l-au adus de la o companie, dar acest produs s-a dovedit a fi contaminat, ceea ce a condus la suspendarea jucătoarei. Mouratoglou a asumat responsabilitatea pentru situație și a menționat că este încrezător în privința apelului la TAS, deoarece este un tribunal independent care va analiza cazul.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here