Ghercă, la capăt de drum

Directorul RATP, Maricel Ghercă, a decis să nu mai răspundă întrebărilor 7EST, să se închidă într-o carapace şi să devină ostil în faţa unui demers jurnalistic legitim. Am mai văzut asta, e o manifestare paranoică de ultimă fază, mai urmează doar elicopterul de pe acoperişul CC.

 

Maricel Gherca a decis să-şi armonizeze poziţiile cu cele ale patronului Unistil, punându-şi singur anatema în cârcă. Şi-a anulat instinctul de conservare într-un moment dificil, care vine o dată la 10 ani şi în care trebuie să te sacrifici, să faci compromisul suprem despre care credeai că nu o să vină niciodată. Ghercă e atât de prins în asocierea de 10 ani cu patronul Unistil încât şi-a pierdut dreptul de a gândi cu capul său, şi-a pierdut autonomia. Nimic din ceea ce face şi spune acum directorul RATP nu mai este credibil. Tot ce scoate pe gură poate fi pus la îndoială, el nu mai poate fi considerat obiectiv, e un agent defect, s-a terminat.

 

Din acest moment, Maricel Ghercă nu mai poate fi director RATP. A devenit inutil. Nu mai prezintă garanţii. Indiferent dacă a fost un simplu executant, el trebuie să plece. El şi Vasile Puşcașu au ţinut 10 ani la secret contractul lor de asociere. El şi Vasile Pușcașu ţin secret şi acum contractul de închiriere al autobazei din Tudor Vladimirescu. Maricel Ghercă a ţinut secrete redevenţele ridicole plătite de Unistil. Un deceniu a tăcut despre afacerea scandaloasă a autobuzelor de pe Copou, în care RATP suporta toate cheltuielile, iar Unistil lua toate încasările.

 

Citește și EXCLUSIV. Banii RATP s-au dus în buzunarul lui Pușcașu: Unistil, profit uriaș pe traseul 27

 

A tăcut la toate cele trei licitaţii în care specificaţiile motoarelor erau aranjate, existând mereu un singur ofertant, Vasile Pușcașu. Zece ani a acceptat ca Unistil să deţină traseul 6, care traversează tot oraşul, o mină de aur care l-a îmbogăţit pe Pușcașu. 7EST a prezentat profiturile uriaşe ale Unistil de pe traseul 27, iar Ghercă s-a închis în el, ne-a ignorat, ne-a considerat adversari. Ordinele veneau de sus, dar Nichita a plecat, pe când Maricel Ghercă a rămas. Directorul RATP şi-a pierdut dreptul de a mai fi luat în serios. Cu el nu se mai poate clădi nimic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here