Compania Blue Air a transmis redacției 7 IASI un comunicat cu privire la situația de la Aeroportul Iasi. Deși am cerut un punct de vedere companiei cu mai multe zile înainte de publicarea articolului, Blue Air a refuzat sa răspundă la întrebările reporterilor 7 IASI. In comunicatul transmis redacției , compania aviatica afirma ca a achitat 1.5 milioane de lei către Aeroportul Iasi deși avea obligația de a plăti minim 4.6 milioane lei de-i din cele peste 14 milioane datorate aerogării ieșene. Conducerea Blue Air refuza in continuare sa precizeze dacă neplata datoriilor către aeroport se datorează problemelor financiare ale companiei. Redam in continuare comunicatul integral al Blue Air:
Citeste si:Banii la ei, țeapa la noi! Blue Air șterge Iașul de pe harta Europei
„Blue Air rămâne partenerul de bază al Aeroportului Iași
București, 22 februarie 2019 – Compania Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportați, vine cu precizări ca urmare a articolelor de presă apărute în ultima perioadă, referitoare la relația contractuală cu Aeroportul Iași.
Astfel, compania Blue Air infirmă speculațiile referitoare la existența unor divergențe cu Aeroportul Iași și precizează faptul că își onorează constant toate angajamentele inclusiv cele financiare. De altfel, în această săptămână, compania aeriană a achitat către Aeroportul Iași aproximativ 1,5 milioane RON.
Avem încrederea că aceste informații sunt susținute și de reprezentanții Aeroportului Iași, alături de care nutrim aceleași obiective de transparență și servicii de calitate oferite ieșenilor.
Blue Air își propune să rămână un partener de bază al ieșenilor și se mândrește cu faptul că a fost prima companie aeriană românească ce a oferit regiunii accesibilitate în transportul cu avionul, prin tarifele și oferta de rute interne și externe.”