Bear Grylls revine pe Discovery Channel, pe 1 martie, cu o nouă emisiune despre supravieţuire

Bear Grylls revine pe Discovery Channel cu o nouă emisiune despre supravieţuire, intitulată „Insula lui Bear Grylls”, care va fi difuzată începând din 1 martie, în fiecare duminică, de la ora 22.00.

În această emisiune, care cuprinde şase episoade, telespectatorii vor vedea dacă omul modern poate să supravieţuiască pe „Insula lui Bear Grylls”, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Bear Grylls pune la cale experimentul suprem în materie de supravieţuire: 13 bărbaţi englezi, curajoşi şi dornici să-şi testeze limitele au acceptat să fie lăsaţi singuri pe o insulă pustie din Pacific, timp de o lună. Vor fi complet singuri, se vor filma între ei şi vor avea doar hainele pe care le poartă şi câteva obiecte de strictă necesitate.

Insulă pare un adevărat paradis, însă dincolo de linia ţărmului se poate transforma într-un adevărat infern. Chiar în primul episod, cei 13 bărbaţi îşi dau seama foarte repede ce sarcina le revine, căci lupta din greu să facă faţă fluxului şi apoi să-şi croiască drum prin desişul de nepătruns al insulei.

Rămaşi singuri, având doar hainele pe care le poartă şi câteva unelte de bază, ei sunt deja în pericol, întrucât au trecut 48 de ore de când au mâncat ultima dată şi trebuie să-şi găsească hrană şi apă cât mai rapid.

În episodul al doilea, cursa pentru supravieţuire continuă. În scurt timp, concurenţii descoperă că insula îi poate veni de hac şi celui mai puternic om. Un membru al grupului alege să se izoleze, obligându-i pe ceilalţi să decidă dacă îl vor reintegra în grup sau îl vor lăsa să rămână deoparte, ca un proscris.

Pe măsură ce timpul trece, ei se simt tot mai slăbiţi şi mai flămânzi. Trebuie să-şi găsească forţa să reziste, iar tabără se împarte în două grupuri care se iau la întrecere ca să vadă cine va reuşi să găsească mai repede hrană.

În ultimul episod, bărbaţii intra deja în cea de-a patra săptămână de când stau pe insulă, iar grupul lor s-a dezbinat. Nefiind uniţi, nu reuşesc să adune suficientă hrană cât să supravieţuiască. Viaţa pe insulă este tot mai grea, afectând puternic trupul şi mintea fiecărui participant la acest experiment foarte dificil.

Bear Grylls este unul dintre cele mai celebre nume din domeniul aventurii şi supravieţuirii în sălbăticie. Traseul lui către acest statut de vedetă a început în Marea Britanie, în Insula Wight, unde regretatul său tată l-a învăţat să se caţere pe stânci şi să navigheze cu ambarcaţiuni cu pânze. Antrenat încă de la o vârstă fragedă în arte marţiale, Bear a petrecut trei ani ca soldat în trupele speciale britanice, SAS 21.

Deşi a suferit un accident sărind cu paraşuta în Africa şi şi-a fracturat coloana vertebrală în trei locuri, Bear a înfruntat trei luni de recuperare într-un spital militar, apoi a devenit cel mai tânăr alpinist britanic din lume care a cucerit Vârful Everest.

A apărut apoi în seria Channel 4 „Escape to the Legion” şi în şapte sezoane ale seriei Discovery Channel nominalizate la premiile Emmy „Tehnici esenţiale de supravieţuire”, unul dintre cele mai urmărite programe TV de pe planetă, cu o cotă de audienţă estimată la 1,2 miliarde de telespectatori.

În vara lui 2013, Bear a lansat o nouă serie TV, „Bear Grylls: Scăpa cu viaţa”, difuzată de NBC şi votată drept programul reality numărul 1 al televiziunii respective, pentru categoria de public 18-49 de ani. Programul a fost urmărit în întreaga lume pe Discovery Channel, în 2014, alături de alte serii ale acestuia: „Bear Grylls: Evadare din infern” şi „Bear Grylls: Clipuri despre supravieţuire extremă”.

Tot în 2014, Bear şi-a completat palmaresul de vedetă TV cu un nou program de aventuri de succes, „Running Wild” pe NBC, în America, dar şi „Insula lui Bear Grylls” şi „Un weekend sălbatic cu Bear Grylls” pentru Channel 4, în Marea Britanie. Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii.

Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD Showcase, dar şi prin intermediul unor produse şi servicii comerciale şi educaţionale.

Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonaţi din 105 ţări, de pe trei continente.

 

 

 

Sursa: stirileprotv

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here