Apple plateste 150 de milioane de dolari pentru bilete de avion

Probabil cei mai mulți dintre voi sunteți conștienți de faptul că o mare parte din venitul operatorilor aerieni este realizat cu ajutorul contractelor corporate, în special cu companii ai căror angajați călătoresc foarte mult pe rute internaționale în cabinele premium. Companiile aeriene vând bilete în clasa economy pe zborurile transatlantice în jurul sumei de 500 de euro doar pentru a ajuta la acoperirea costurilor, însă foarte puțini oameni cheltuiesc câteva mii de euro pe bilete în clasa business sau first, ceea ce face ca rutele să fie profitabile.

În aceste condiții, contractele corporate au un mare impact în ceea ce privește venitul operatorilor aerieni. În unele cazuri, companiile plătesc pentru un anumit număr de locuri în clasa business pe zbor în fiecare zi, indiferent dacă le utilizează sau nu. Un utilizator Twitter a distribuit o fotografie cu două bannere care conțin date fascinante despre clienții Corporate ai United. Acestea fac referire la o mică parte din contractele lor corporate, aparent cu focus pe hubul lor din San Francisco.

Deși nu este surprinzător, se confirmă faptul că Apple este cel mai mare client global al United. Contractul producătoruli american reprezintă 150 milioane USD din veniturile anuale ale United. Citește și  Rută nouă: București – Tel Aviv cu Ryanair din 11 mai Cea mai importantă rută United pentru Apple este cea dintre San Francisco și Shanghai. Suma alocată zborurilor dintre cele două metropole este de 35 de milioane de dolari din totalul de 150. Conform datelor, Apple cumpără 50 de locuri în clasa business pe această rută operată de United zilnic între San Francisco și Shanghai. Totalul anual ar fi de 18250 de locuri. United operează două zboruri pe zi pe această rută cu aeronave Boeing 787 Dreamliner oferind un total de 84 de scaune în clasa business. Top 10 destinații United importante pentru Apple cu plecare din SFO: 1. Shanghai 2. Hong Kong 3. Taipei 4. London 5. Seoul 6. Singapore 7. Munich 8. Tokyo 9. Beijing 10. Tel Aviv Pe lângă Apple, companiile Facebook, Roche și Google cheltuiesc peste 34 milioane de dolari anual pe contracte cu United. Deloitte, McKinsey & Company, Cisco, Applied Materials, PwC și Oracle au contracte cu United a căror valoare se situează între 12 și 17 milioane de dolari pe an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here