5.000 de ieșeni au solicitat informații de la operatorul de termoficare

În prima jumătate a acestui an, de când Dalkia a deschis centrul de apel non-stop 0 800 800 123, aproape 5.000 de ieșeni au sunat ca să ceară informații sau să cheme echipe în teren.

 

Centrul de apel cu număr gratuit 0 800 800 123 a fost lansat pe 5 martie 2013.

„Acum 6 luni, Dalkia Termo Iași a lansat Centrul de Apel non-stop cu număr gratuit 0 800 800 123. Până acum, 13,5% din clienții noștri au sunat la numărul unic pentru a solicita informații sau intervenții tehnice în teren. Cu un total de circa 5.000 de apeluri și o medie de 840 telefoane pe lună, dintre care 97% preluate în mai puțin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedește a fi un instrument extrem de util de comunicare directă cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare”, a precizat directorul comercial al Dalkia, Ana-Maria Icătoiu.

 

Cei mai mulți dintre ieșenii care au sunat la numărul de telefon gratuit non-stop au solicitat:

 informații despre facturi (în special cei care au convenție individuală de plată);

– informații despre întreruperile în furnizarea energiei termice ocazionate de lucrările de pe Magistrala 2 de termoficare (din cadrul Proiectului European derulat de Primăria Municipiului Iași);

– intervenții tehnice la instalațiile interioare de apă caldă și căldură, realizate de echipele tehnice de permanență de la Dalkia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here