Apple Watch ar putea fi cea mai mare dezamăgire a companiei din ultimii ani

Luna viitoare, când va ajunge în magazine, cu siguranță se vor forma cozi uriașe, ca de fiecare dată când gigantul IT lansează un produs atât de mediatizat, arată The Fiscal Times.

 

Însă este posibil ca utilizatorii să fie extrem de nemulțumiți de defectele pe care le vor descoperi la acest dispozitiv, mai ales că este pentru prima dată când Apple face un ceas inteligent, deci nu are experiență în domeniu.

Pentru a da lovitura, compania americană trebuie să depășească mai multe obstacole importante, potrivit sursei citate.

În primul rând, ceasurile inteligente au intrat în atenția publicului încă din 2013, dar nu au avut un succes prea mare, deoarece par a fi doar niște mofturi.

„Într-o perioadă în care ne-am obișnuit atât de mult să scoatem telefonul din buzunar pentru a afla ora exactă, nu mai e necesar un dispozitiv purtat la mână care să ne arate acest lucru. Cui îi pasă că poate monitoriza bătăile inimii, sau câte scări am urcat, ori că pot face apeluri direct de la încheietură?”, se întreabă retoric publicația citată.

Apple Watch – și toți producătorii de ceasuri inteligente – trebuie să fie atenți cum abordează promovarea acestor dispozitive, deoarece pot avea soarta căștilor Bluetooth. Adică este posibil ca smartwatch-urile să devină populare doar în rândul bancherilor de pe Wall Street și al agenților imobiliari.

De asemenea, mai e vorba și de design. De exemplu, ochelarii Google, în care gigantul IT își pusese speranțe mari, au eșuat lamentabil. Iar un motiv îl reprezintă faptul că nu avantaja deloc utilizatorul atunci când îi punea la ochi.

 

Rivali pentru Apple Watch

Apple are parte de o competiție adevărată pe această piață. Cel mai puternic rival este Pebble, care este un proiect finanțat prin donații pe Kickstarter, un site de crowdfunding.

Compania se află deja la a treia ediție a ceasului său inteligent, deci are deja o experiență bogată în domeniu. În plus, are parte de mulți fani, având în vedere că a strâns banii necesari pentru lansarea celui mai nou smartwatch într-un timp record. E vorba de 500.000 de dolari în numai 17 minute. Iar după două săptămâni, a strâns deja 17 milioane de dolari de la 60.000 de donatori.

Nu doar Pebble a realizat ceasuri inteligente. Printre alte companii care au încercat să intre pe această piață se numără și Samsung. După câteva încercări care au eșuat lamentabil, sud-coreeni par că au înțeles ce trebuie să facă pentru a cuceri utilizatorii, iar noile produse arată foarte bine.

De asemenea, mai e și Moto 360, cu un design superb, de la Motorola, dar și ceasul cu ecran din safir Huawei Watch.

 

Prețul, un alt obstacol?

Nici prețul nu este în avantajul Apple. Aproape toate celelalte ceasuri inteligente sunt mai ieftine ca Apple Watch, al cărui preț începe de la 350 de dolari și poate depăși 10.000 de dolari, pentru versiunea din aur.

„Desigur, Apple are de partea sa mai mulți factori: brand-ul și e cea mai puternică companie IT. Dar aceste lucruri sunt suficiente pentru a da lovitură cu Apple Watch? Doar timpul ne va arată adevărul”, încheie publicația citată.

 

 

 

(Sursa: independent.md)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here