SIMONA HALEP se vinde bine. Cel mai bun sportiv român și-a lansat propriul brand

Tenismena Simona Halep a anunţat, vineri, că împreună cu sponsorul său tehnic adidas, a lansat un model de tricou, pe care apar trei ardei coloraţi în roşu, galben şi albastru şi pe care scrie „halepeño”, după porecla primită de la Brad Gilbert, fostul antrenor al lui Andre Agassi.

„adidas Family – Team Halepeno!! Sper că vă place tricoul, eu îl ador!”, a scris Halep pe contul său de Facebook şi în care apare alături de preparatorul fizic Teo Cercel şi antrenorii Victor Ioniţă şi Thomas Hogstedt.

Fostul antrenor al lui Andre Agassi, Brad Gilbert, i-a pus porecla de „Halepeño” Simonei Halep în timpul turneului de la Roland Garros din 2014, când sportiva din România a ajuns până în finala competiţiei.

„Halepeño” este o combinaţie între ardeiul iute „jalapeno” şi numele de familie al sportivei.

Totodată, Simona Halep evoluează din acest an cu un nou model de rachetă Wilson, despre care spune că îi oferă mai mult control al loviturilor şi mai multă putere în execuţii.

„Am mai mult control şi mai multă putere. Dacă o simţi bine şi îţi place o rachetă, vrei să joci cu ea. Mi-a plăcut imediat, doar am luat-o şi mi-a plăcut. Cred că cum este cea mai bună rachetă pentru mine”, a declarat Halep, după victoria repurtată vineri la Melborune Park, în meciul cu Bethanie Mattek-Sands.

Japonezul Kei Nishikori, locul 5 ATP, şi Simona Halep, locul 3 WTA, sunt primii jucători profesionişti din Top 10 care folosesc rachete din noua gamă Burn lansată de curând de Wilson. Până în acest an, Halep a jucat cu un model Wilson Steam 99.

 

 

 

 

 

Sursa: obiectiv

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here