Johnny Bacigalupo și Rob Hussey, din Scoția, se plâng că mașina lor electrică Tesla, pe care au plătit 69.000 de euro, a cedat în timpul condițiilor meteorologice extreme din zonă săptămâna trecută. Cei doi proprietari afirmă că incidentul nu a fost vina lor, dar producătorul auto, Tesla, solicită plata unei facturi exorbitante.
Potrivit Mirror.co.uk, discuțiile cu Tesla au fost intense și „frustrante”. Cei doi au susținut că au ieșit la cină cu mașina, iar după aceea, când au încercat să o pornească, aceasta nu a funcționat. Au așteptat aproape cinci ore pentru asistență din partea serviciului Tesla, dar nu au mai văzut mașina de atunci.
Johnny a declarat că a fost șocat când i s-a spus că costul reparației era de peste 17.000 de lire sterline. Proprietarii susțin că au condus mașina prin condiții de ploaie, dar nu prin bălți mari și nu pot înțelege cum s-a deteriorat bateria atât de ușor.
Problema principală este că reparațiile nu sunt acoperite de garanția de 8 ani a mașinii. Bateria a fost deteriorată din cauza pătrunderii apei, iar costul nu este inclus în garanție. Reprezentanții Tesla au spus că vremea umedă din Scoția a fost de vină, iar bateria a fost găsită scufundată în apă.
După mai multe discuții și presiuni, proprietarul a primit un apel în care i s-a comunicat că repararea va costa 17.500 de lire sterline. Johnny a contestat, întrebând dacă Tesla își asumă vreo responsabilitate pentru defecțiune, dar i s-a spus că nu este vina lor și că nu este responsabilitatea Tesla să acopere costurile în garanție.
Managerul Tesla a menționat că condițiile meteorologice extreme pot afecta orice mașină, nu doar Tesla, și a subliniat că au existat avertismente de vreme rea în anumite părți ale Scoției.
Proprietarul s-a arătat nemulțumit, sugerând că Tesla ar putea să nu fie potrivită pentru condițiile din Scoția, și a exprimat dezamăgirea că o mașină atât de avansată se confruntă cu astfel de probleme în condiții ude. Tesla a promis să investigheze plângerea și să ofere un răspuns oficial.