Testul de răbdare dat de un român care a așteptat 11 luni piesele de schimb pentru repararea mașinii: „Voiam să trag un semnal de alarmă”

Tot mai mulți șoferi sunt interesați de achiziția unei mașini electrice, iar Dacia Spring este una dintre cele mai populare în România, datorită prețului mic de achiziție.

Cei mai mulți se declară mulțumiți de mașină și de economiile pe care le fac.

Șoferii care ajung la service cu modelul electric de la Dacia se plâng de timpul mare de așteptare pentru înlocuirea pieselor.

Este cazul relatat de un român care a avut răbdare timp de 11 luni pentru a-i fi reparată mașina, după cum a relatat pe Facebook.

„După 11 luni de așteptare a pieselor, mașina s-a reparat într-un final.

Doar pentru acest termen extins pot spune că s-a zis totul. Am mai scris despre asta și voiam să vă trag un semnal de alarmă. Cei care încă nu aveți Casco, faceți-vă de urgență, pentru că nu merită riscul. Altfel vă puteți alege cu o epavă în care nu merită investit.

Mașina a fost funcțională în tot acest timp (norocul meu), plătită integral (primul lot livrat în țară), dar putea fi destul de incomod dacă aveam rată sau daună să nu o pot folosi…”

 

„Calitatea manoperei e dezastru”

 

„În prima constatare a asigurătorului erau date 5 piese de schimbat, după reconstatare puteți vedea lista câte s-au schimbat (pe banii lor).

Testul de rabdare dat de un romancare a asteptat11 luni piesele de schimb pentru repararea masinii

De calitatea manoperei nu mă leg, că e dezastru, nimic nu-i la linie, foarte probabil ”Dorel” din cartier o trăgea la semne mai ok.

Încă au probleme grave de piese pe stoc, și mulți care laudă mașina în neștire și doar că e prima lor jucărie nouă trebuie să ia în considerare tot pachetul oferit…

Partea proastă e că este văzută că un mega deal “la banii ăștia”, doar că surata ei, Dongfeng se vinde cu 8000€, și de aici vine calitatea foarte slabă.

Unii producători abia îți livrează o mașină decentă la 15-20k €, aici ai direct una electrică!

Overall o iau ca atare, deocamdată o bătut 70 de mii km (probabil printre puținele din țară) dar să încep să o laud x,y,z nu pot.

Asta e!”, a scris bărbatul pe grupul Dacia Spring România.

Pe 4 martie anul trecut, la scurt timp după ce mașina a fost lovită, șoferul anunța incidentul pe același grup și se interesa de timpul necesar reparațiilor, fără să bănuiască ce urmează.

„Ați avut cu Springul careva incident? În special frontal, să implice bara, faruri…

I-am făcut o mică-mare daună și voiam să știu dacă a mai avut cineva, din prisma pieselor, timpului de reparație!”.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here