Ce buget a avut filmul Teambuilding, care a rupt audiențele în România

Filmul Teambuilding a avut un succes uriaș în România, atât în cinematografe, unde a apărut în luna noiembrie, cât și pe Netflix.

„Teambuilding“ a devenit filmul românesc cu cele mai mari încasări din toate timpurile: în 13 săptămâni de rulare a avut peste 980.000 spectatori și încasări de peste 4,6 milioane de euro. Investiția a fost de aproximativ 800.000 de euro.

„Teambuilding“ a intrat pe platforma Netflix, de la 1 ianuarie. În doar două zile, comedia a ajuns pe primul loc în topul celor mai urmărite producţii de pe platforma de streaming, în România.

„Investiția în «Teambuilding» a fost de aproape 800.000 de euro, una destul de mare pentru un film românesc. Faptul că a avut un succes atât de mare ne bucură și ne liniștește, dacă nu mergea… riscam să ajungem pe străzi. Morala? Să nu riști, decât dacă crezi cu adevărat în ceva“, a regizorul declarat Matei Dima, pentru Adevărul.

«Teambuilding» este un film cu de toate: cu glume facile, cu umor de situație, cu umor negru pe alocuri, așa cum cred eu că ar trebui să fie o comedie. Cred că are de toate și datorită acestui lucru a funcționat și a avut succes“, a mai adăugat acesta.

Din distribuția filmului fac parte Matei Dima, Micutzu, Anca Dinicu, Nicu Banea, Șerban Pavlu, Roxana Condurache, Cristi Pulhac, Monica Odagi și Nuami Dinescu.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here