De asemenea, Corpul de control anunta ca, din analiza activitatii privind asigurarea de autoturisme de catre RAAPPS au rezultat urmatoarele:
a) Guvernul si ceilalti beneficiari – autoritati publice si companii cu capital de stat – ar trebui sa achizitioneze servicii de transport auto cu respectarea reglementarilor legale in vigoare privind achizitiile publice si a normelor de libera concurenta, nu doar direct si exclusiv de la RAAPPS. Exclusivitatea poate sa existe doar in conditiile in care activitatea de transport auto ar fi incorporata in entitatea beneficiara, de exemplu Secretariatul General al Guvernului.
b) RAAPPS ar putea sa isi extinda activitatea economica prin oferirea de servicii de transport auto si activitati conexe (service auto, scoala de soferi etc) catre orice posibili clienti, similar societatilor cu obiect asemanator care opereaza pe piata (obiectul de activitate al RAAPPS permite o astfel de extindere).
Corpul de control al premierului a anuntat vineri ca a analizat patru din cele opt contracte de asociere in participatiune incheiate sau derulate in ultimii patru ani de catre Regia Autonoma – Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat (RAAPPS), constatand pagube de cel putin 12 milioane de lei.