Insulele greceşti din Marea Ionică, destinaţiile de vacanţă cele mai cumpărate de români

 

 

Insulele greceşti din Marea Ionică sunt, pentru români, destinaţiile ‘vedetă’ ale anului 2014, datorită charterelor puse la dispoziţie de tour-operatorii de turism.
 

‘Mai mult de 26.000 de români vor descoperi insulele din Marea Ionică în această vară. Motivul pentru care aceştia vor alege Zakynthos, Corfu, Lefkada şi Parga este acela că acum au chartere şi pachete de vacanţă către aceste destinaţii la preţuri foarte avantajoase. Pentru aceste destinaţii ne aşteptăm să avem peste 15.000 de turişti români care să călătorească cu avionul şi peste 11.000 de autocarul’, a declarat directorul general al Christian Tour, Marius Pandel.

 

Insulele greceşti păstrează, de altfel, un echilibru perfect între ieri şi astăzi, între o istorie plină de legendele olimpienilor zei, de urmele cuceritorilor veneţieni, francezi, turci ori englezi şi freamătul prezentului. Despre aceste tărâmuri – punte între generaţii nu poţi spune că îţi plac sau nu. Totul e altfel. Le iubeşti sau nu. Iar ele, insulele, nu fac nimic să te atragă în mrejele lor. Singurele lor ‘zorzoane’ cu care se împodobesc sunt florile. Şi aromele lor. Şi, conform autorităţilor elene, numărul de turişti care vizează Grecia este în creştere de la an la an, în 2013 fiind înregistraţi 18,5 milioane. Estimările, după primele două luni ale anului 2014, arătau că, în acest an, Grecia va primi 20 de milioane de turişti.

 

Printre cei care s-au declarat îndrăgostiţi de insulele greceşti sunt şi fraţii Cristian şi Marius Pandel.

După ce au investit 500.000 de euro în singurul hotel cu acţionariat 100% românesc din Corfu – Memento Kassiopi Resort de 4 stele, fraţii Cristian şi Marius Pandel au început negocieri pentru preluarea mai multor hoteluri în insulele greceşti – două în Rhodos, două în Thassos şi alte două în Corfu, toate în leasing.

‘Insula Kos, Riviera Olimpului, Skiathos sau Halkidiki sunt, de asemenea, destinaţii unde românii îşi vor petrece vacanţa de vară. Noutatea anului 2014 o reprezintă Insula Creta-Chania, destinaţie care până în acest moment a fost foarte solicitată de români. Începând cu 4 iunie şi până pe 24 septembrie 2014 turiştii români vor putea zbura săptămânal către această zonă’, a spus Marius Pandel.

 

În 2013, circa 150.000 de români au ales să călătorească cu Christian Tour, ceea ce a permis agenţiei să înregistreze o cifră de afaceri de peste 45 milioane de euro, în creştere cu 30% comparativ cu anul 2012. Conform estimărilor conducerii Christian Tour, ritmul de creştere al cifrei de afaceri, dar şi al profitului se va păstra şi în 2014. Astfel, Christian Tour apreciază că numărul celor care aleg ofertele agenţiei să depăşească 200.000 de turişti, iar cifra de afaceri să crească la 60 milioane de euro.

 

Un real potenţial pentru agenţie sunt şi turiştii din Republica Moldova, care, după tensiunile din Crimeea, au renunţat la această destinaţie.

‘Deschidem un sediu la Chişinău, atât pentru că destinaţia turistică Crimeea a căzut deocamdată pentru cetăţenii din Republica Moldova, cât şi pentru că aceştia nu mai au nevoie de vize pentru a călători în România. Turismul din ţara noastră ar trebui să primească câteva zeci de mii de turişti moldoveni’, a precizat Pandel.

Începând cu luna mai 2014, Christian Tour a relansat şi programul ‘Dependent 72’ prin care oferă reduceri last-minute de peste 50%.

 

 

 

 

(Sursa: capital.ro)

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here