Conferinţa Afaceri.ro privind viitorul afacerilor informatice la Iaşi. Interviu cu Marius Alexa, CEO Arhipelago

Joi, 15 mai 2014 va avea loc la Iaşi conferinţa Afaceri.ro destinată întreprinzătorilor din tehnologie, marketing şi producţie industrială. Cu această ocazie Marius Alexa – CEO Arhipelago ne prezintă câteva detalii despre eveniment.

 

 

Rep: Ce ne puteţi spune despre conceptul Conferinţelor Afaceri.ro?

Marius Alexa: Am pornit de la bun început această serie de conferinţe B2B cu gândul să aibă un impact semnificativ asupra mediului de afaceri din România. Anul acesta avem programate peste 20 de Conferinţe Afaceri.ro, dintre care două sunt în Republica Moldova. Practic suntem lideri naţionali în conferinţe locale de afaceri şi ce facem noi la aceste evenimente este să adunăm întreprinzători, oameni de afaceri, să stimulăm interacţiunea dintre ei şi să aducem ca vorbitori oameni de valoare, cu viziune, care adaugă un plus de informaţie şi de inspiraţie acestor întâlniri. Prin Conferinţele Afaceri.ro dorim să descoperim şi să facem cunoscute, în fiecare oraş, poveşti de afaceri de succes. Temele evenimentelor sunt adaptate în funcţie de specificul şi nevoile fiecărei regiuni în care desfăşurăm evenimentele. În unele locuri acesta chiar este evenimentul de afaceri al anului.

 

Rep: Organizatorii principali ai conferinţelor Afaceri.ro, Arhipelago şi Asociaţia pentru Promovarea Economiei Cunoaşterii (APEC), şi-au însuşit rolul de far în economia românească?

Marius Alexa: Orice far care ghidează navele către porturile liniştite, către soluţii, se înfinge foarte temeinic în stâncă, într-un promontoriu, pe un bloc solid şi conferinteţe Afaceri.ro au nevoie de o bază solidă pentru a putea avea loc. De aceea, ne bazăm mult pe partenerii noştri locali în cadrul acestor conferinţe. Fără partenerii noştri, atât organizatori cât şi sponsori şi alte tipuri de parteneri, nu am putea face aceste conferinţe atât de accesibile publicului larg. Datorită lor avem evenimente la care taxa de participare este mică în comparaţie cu costurile reale. Accesul este practic subvenţionat prin efortul partenerilor, cărora le mulţumesc pe această cale.

 

Rep: Pentru că aţi amintit de parteneri, cine sunt cei care au făcut posibilă organizarea Conferinţei Afaceri.ro 2014?

Marius Alexa: La ediţia 2014 a Conferinţei Afaceri.ro alături de Camera de Comerţşi Industrie Iaşi, Cluster Euronest IT&C Hub, Clusterul ICONIC, ARIES, Acces Project Investments, Romtelecom, Autonom, Gramma Wines, Microsoft, ADRNE, Tehnopolis, CNIMMR, ANIS. Este de remarcat că la acest eveniment avem alături patru organizaţii patronale din sectorul IT.

 

Rep: La ce să se aştepte participanţii Conferinţei de la Iaşi?

Marius Alexa: Practic Conferinţa Afaceri.ro de la Iaşi va fi împărţită în 3 secţiuni; va fi suţinută o sesiune de dezbatere din sectorul IT despre provocările de management pe care le întâmpină companiile IT, despre impactul serviciilor prin cloud, despre cum se pot dezvolta produse proprii sau despre ce canale de marketing şi comunicare sunt cele mai potrivite pentru serviciile IT. La dezbatere sunt invitaţi reprezentanţi de top ai companiilor Microsoft, Softwin, Romtelecom. La sesiunea Mangementul-Proiectelor.ro se va vorbi despre controlul real în managementul proiectelor, despre accesarea fondurilor europene, dar şi despre planul de Dezvoltare Regională Nord-Est 2014-2020 şi Strategia de Specializare Inteligentă a Regiunii Nord-Est 2014-2020. Cea de-a treia secţiune este dedicată clusterelor IT, iar invitaţii vor vorbi despre oferele clusterelor de profil, colaborare şi cooperare în industria IT din România, cum pot colabora firmele mici cu cele mari sau despre cum se schimbă treptat filosofia outsourcing.

În concluzie, Conferinţa Afaceri.ro Iasi 2014 este un eveniment despre industria IT din regiunea Nord-Est, despre noile tehnologii, despre exportul de servicii şi produse digitale, despre surse de finanţare, despre oameni şi companii, despre modele de management.

 

 

 

(Sursa: ziaruldeiasi.ro)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here