Renault Megane facelift a fost lansat oficial în România

 

 

Renault a lansat în ţara noastră varianta actualizată a modelului Megane, dar şi un nou concept de showroom, denumit Renault Store.
 

Noile modele Mégane propun două versiuni de motorizări Energy TCe 130, benzină care are un consumredus cu 15% (mai mult de 1l/100km) față de generația anterioară, 1,4 TCe 130 CP.În segmentul diesel, Mégane propune Energy dCi 130, un grup motopropulsor rezultat din expertiza Renault în Formula 1, fiind unul dintre cele mai puternice motoare din categoria sa.

La motorul TCe 130 se poate cupla o transmisie automată EDC (Efficient Dual Clutch). Schimbarea vitezelor se face automat, comanda fiind asigurată de un computer care selectează treapta potrivită. Pentru optimizarea randamentului și a consumului, Renault a ales o transmisie EDC cu dublu-ambreiaj „uscat”, pentru un consum mixt de numai 5,6 l/ 100 km.

Prețurile de listă pornesc de la 14.100 € TVA inclus, pentru versiunea Pro 1,6 110 CP și ajung la 21.500 € TVA inclus, pentru versiunea GT Line Energy 1,6 dCi 130 CP.

 

Un nou concept de showroom

 ”Renault Store reprezintă un nou concept de showroom ce depăşeşte limitele unui simplu spațiu  de vânzare a mașinilor. Renault Store se identifică ca o soluție modernă şi eficienţa, care pune în valoare noua gamă Renault şi totodată răspunde nevoilor şi cerinţelor clienţilor noştri”. a afirmat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie

Introducerea în universul Renault se realizează încă de la intrarea în showroom, prin prezentarea echipelor de vânzări. Pe masură ce avansează, clienţii au contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) şi valorizate de un decor şi un mobilier modern.  Barul de marca cu acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi este dotat cu tablete Ipad şi completează eficient oferta comerciala, prin facilitarea accesului la infomaţii despre produse. În plus, clientul  îşi poate defini vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Acesta îi va oferi o imagine fidelă, în timp real, asupra tuturor modificarilor şi opţiunilor aduse modelului, atât la interior, cât şi la exterior.  Renault Store debutează în România cu showroomul pilot Meridian Vest din Bucureşti, urmând ca expansiunea la nivelul întregii reţelele de agenţi autorizaţi Renault sa se realizeze gradual.

 

 

 

 

 

(Sursa: capital.ro)

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here